Акт-претензія про неналежне надання житлово-комунальних послуг
У разі надходження актів-претензій від споживачів та прийняття виконавцем рішення про їх задоволення перерахунок проводиться протягом наступного місяця з дати отримання виконавцем акта-претензії. Акт-претензія реєструється уповноваженими особами виконавця у відповідному журналі.
АКТ-ПРЕТЕНЗІЯ
про перерву в наданні послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій, їх ненадання або надання не в повному обсязі
_________________________ ____ ____________ 20 __ р.
(найменування населеного пункту) (дата складення)
Згідно з договором №_________________________________________________________
________________________________________________________________________________
споживач _______________________________________________________________________
(найменування юридичної особи або прізвище, ім'я та по батькові фізичної особи споживача)
висловлює претензії ______________________________________________________________
________________________________________________________________________________(найменування суб'єкта господарювання — виконавця)
щодо послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій, зокрема стосовно
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________(інформація про перерву в наданні послуг, їх ненадання або надання не в повному обсязі)
у період ________________________________________________________________________.
У зв'язку з викладеним виконавець повинен забезпечити відповідний рівень надання послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій, усунути порушення, провести перерахунок розміру плати за перерву в наданні таких послуг, їх ненадання або надання не в повному обсязі.
Інші умови:_________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
Цей акт-претензію склали:
виконавець ______________________________ (найменування посади, _________________________________________прізвище, ім'я та по батькові) місцезнаходження_________________________ телефон _________________________________ ________________ (підпис) М.П. | споживач ____________________________ (прізвище, ім'я та по батькові) ____________________________________, місцезнаходження або місце проживання _____________________________________ телефон _____________________________ _____________ (підпис) |
У разі неприбуття представника виконавця в установлений зазначеним договором строк для проведення перевірки кількісних та/або якісних показників або необґрунтованої відмови від підписання акта-претензії цей акт-претензія вважається дійсним, якщо його підписали не менш як два споживачі:
споживач, що проживає у будинку № _______________ кв. ____________________ _________________________________________(прізвище, ім'я та по батькові) ___________________ (підпис) | споживач, що проживає у будинку № ______________ кв. _________________ _____________________________________(прізвище, ім'я та по батькові) _________________ (підпис) |