Порушення виборчого процесу та масові фальсифікаціі на 67-му виборчому окрузі.

Я Кропивницький Володимир Миколайович, зареєстрований кандидатом в народні депутати України в одномандатному мажоритарному окрузі №67.

Відповідно до Закону України «Про вибори народних депутатів України» функцію по встановленню результатів виборів на одномандатному окрузі покладається на відповідну окружну комісію, що приймаючи протоколи дільничних комісій перевіряє та оброблює їх, затверджує протокол на голосуванні і відповідальний працівник вносить інформацію в електронну систему «ВИБОРИ».

Порядок прийняття документації від ДВК чітко регламентований статтею 94 Закону України «Про вибори народних депутатів України», а саме в частині 4 зазначено:«На засіданні окружної виборчої комісії, голова окружної виборчої комісії приймає запечатані пакети з протоколами дільничних виборчих комісій, розпечатує їх та оголошує зміст протоколів дільничних виборчих комісій про підрахунок голосів виборців на відповідних виборчих дільницях у загальнодержавному окрузі в межах одномандатного округу та одномандатному окрузі, а також приймає запечатані пакети з іншими виборчими документами. Час прийняття окружною виборчою комісією протоколів дільничної виборчої комісії про підрахунок голосів виборців на виборчій дільниці у загальнодержавному окрузі в межах одномандатного округу та одномандатному окрузі, перелік прийнятих виборчих документів і занесені до протоколу про підрахунок голосів виборців на виборчій дільниці відомості фіксуються у протоколі засідання окружної виборчої комісії»

Мені стало відомо, що 26 жовтня 2014 року ОВК №67 було прийнято організаційне рішенняпро прийом протоколів та інших документів дільничних виборчих комісій порайонно «на п’яти столах», тобто у п’яти дільниць одночасно. Вказане є грубим порушення приписів Закону, а тому ще вранці звернувся з відповідною заявою про додержання вимог закону при прийнятті та розгляді документів дільничних виборчихкомісій до ОВК №67, та проінформував ЦВК і Генеральну прокуратуру України відповідними телеграмами.

Не дивлячись на це, близько 02:00 27 жовтня 2014 року ОВК №67 було прийнято рішення про одночасний прийом виборчої документації у багатьох ДВК не головою ОВК №67, а його членами.

Крім порушення процедури прийому документації одночасно порушено і порядок внесення протоколів ДВК до системи «ВИБОРИ», оскільки після відповідної перевірки протоколи комісій не затверджувались голосуванням ОВК №67.

Під час хаосу з прийомом документації від ДВК одночасно відбувається заповнення протоколів ДВК «на місці», залишення виборчої документації в коридорі без догляду і т.д.

Факт існування рішення ОВК №67 щодо прийому одночасно декількох дільниць підтвердив Голова ОВК №67 на відеозаписі, але видати таке рішення відмовився.

Прийняття ОВК №67 підсумкового протоколу про встановлення результатів позачергових виборів народних депутатів України в одномандатному мажоритарному окрузі №67 з грубим порушення процедури прийому документації ДВК очевидно становить небезпеку конституційним правам і свободам громадян, а тому в прохальній частині даної позовної зави буде викладено клопотання про забезпечення позову.

На підставі викладеного та керуючись ст.ст.2, 117, 172 КАС України,

ПРОШУ:

  • 1.Забезпечити адміністративний позов, шляхом заборони Окружній виборчій комісії одномандатного виборчого округу №67 складати протокол окружної виборчої комісії про підсумки голосування в одномандатному окрузі №67 відповідно до ст.96 Закону України «Про вибори народних депутатів України».
  • 2.Встановити факт масових та системних порушень з боку Окружної виборчої комісії одномандатного виборчого округу №67, що унеможливлює достовірно установити результати волевиявлення громадян.
  • 3.Зобов’язати Окружну виборчу комісію одномандатного виборчого округу №67 провести частковий перерахунок голосів на виборчих дільницях протоколи з котрих були прийняті
28.10.2014
83
№ 43