Інформуємо щодо ситуації зі сплати коштів за комунальні послуги

На адресу громадської приймальні депутатів Володимира та Людмили Кропивницьких надходять численні скарги від мешканців багатоквартирних будинків Корбутівки та Мальованки з проханням допомогти в роз'ясненні про надходження оплати квитанцій-повідомлення одночасно і від управляючої компанії ПП «ЖЕП №1 м. Житомира» та від ПП «УК «ЖЕП №1» за надані послуги.

Мешканці хвилюються, що можуть перерахувати кошти на рахунок однієї або другої управляючої компанії, внаслідок чого втратити пільги та субсидії на оплату житлово-комунальних послуг та подання від управляючих компаній позовів до суду по поверненню коштів. Люди телефонують на «гарячу лінію» міської ради з проханням роз'яснити що відбувається, куди і кому сплачувати кошти за утримання будинків.

Депутат обласної ради Володимир Кропивницький звернувся до виконавчих органів влади з метою роз'яснення органами соціального захисту населення про нарахування пільг та субсидій мешканцям багатоквартирних будинків Корбутівки та Мальованки, які можуть втратити через неправомірні дії двох управляючих компаній.

Також, за ініціативи депутата обласної ради Володимира Кропивницького 25 лютого 2021 року в кабінеті заступника міського голови Сергія Кондратюка, у присутності депутатів міської ради Людмили Кропивницької та Ігоря Скоропада, директора департаменту соціальної політики Вікторії Краснопір і керівництва Богунського УПСЗН та інших профільних керівників міської ради, були розглянуті питання щодо подвійного отримання мешканцями багатоквартирних будинків району Корбутівки, Мальованки та вулиць прилеглих до Соборної площі, платіжок-повідомлень на оплату житлової послуги (квартплата) від двох різних юридичних осіб, а саме від ПП ЖЕП#1 та від ПП УК ЖЕП#1.

Мешканці будинків розгублені, не розуміють кому потрібно сплачувати. Деяким споживачам у платіжках вже нарахували численні борги, в тому числі за пільги і субсидії.

За результатами наради вирішено:

Доручити управлінню житлового господарства спільно з юридичним департаментом міської ради якнайшвидше розробити Положення про порядок взаємодії між управителями багатоквартирних будинків, ОСББ та органами соціального захисту населення при нарахуванні пільг і субсидій.

Негайно оприлюднити інформацію на сайті ЖМР про фактичного і офіційного надавача послуг з управління цими будинками.

Враховуючи, що на моє депутатське звернення Нацполіцією порушено кримінальну справу щодо неправомірного збирання коштів з мешканців, яких нібито одночасно обслуговує дві різні юрособи, доручено УЖГ повідомити мешканців про те, що їх зайво сплачені кошти не пропадуть. З часом, хто цього потребує, всім буде зроблено відповідний перерахунок.

Щодо питання законності дій вказаних надавачів свою оцінку мають дати правоохоронні органи, до яких в свою чергу звернулося управління житлового господарства міської ради.

Одночасно зауважуємо, що з метою законного нарахування пільг та субсидій їх одержувачам – мешканцям вказаного мікрорайону управління соціального захисту населення Богунського району департаменту соціальної політики Житомирської міської ради керується наданими у встановленому порядку документами ПП «ЖЕП № 1 міста Житомира», тобто пільги та субсидії в безготівковій формі відшкодовуються ПП «ЖЕП № 1 міста Житомира».

Просимо взяти дану інформацію до уваги, а також сплату за надані послуги, в тому числі за готівковою формою пільг та субсидій здійснювати на рахунок ПП «ЖЕП № 1 міста Житомира» на розрахунковий рахунок № UA 053117440000026006055805898.


19.03.2021
35
№ 513